εμβολιασμό της στο Ίλιον

Συναγερμός έχει σημάνει στις υγειονομικές αρχές μετά τον θάνατο 64χρονης γυναίκας που εμβολιάσθηκε στο Ίλιον λίγο μετά τον εμβολιασμό της εξέπνευσε.

Οι ίδιες πληροφορίες φέρουν τη γυναίκα να εκπνέει λίγο μετά την έξοδό της από το εμβολιαστικό κέντρο, όπου είχε παραμείνει επί ένα τέταρτο, όπως επιβάλλεται μετά τη χορήγηση της δόσης του εμβολίου της AstraZeneca -το οποίο λαμβάνει αυτή την περίοδο η ηλικιακή ομάδα 60-64 ετών.

Ειδικότερα, η 64χρονη εμβολιάστηκε στο Κέντρο Υγείας στο Ίλιον, και βρέθηκε λιποθυμη περίπου μισή ώρα μετά, σε παρακείμενο άλσος.

Οι επαγγελματίες υγείας του Κέντρου κάλεσαν αμέσως το ΕΚΑΒ και έπραξαν τις αναγκαίες ιατρικές πράξεις, αλλά η γυναίκα κατέληξε.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με όσα έχουν γίνει έως τώρα γνωστά, η άτυχη γυναίκα είχε υποκείμενα νοσήματα. Πάντως, τα ακιβή αίτια θανάτου της θα προσδιορισθούν μετά τη διενέργεια νεκροψίας- νεκροτομής και των όποιων τοξικολογικών και ιστολογικών εξετάσεων κριθούν αναγκαίες.

Όπως ανέφερε χθες η κυρία Θεοδωρίδου, τα θρομβοεμβολικα επεισόδια που βρίσκονται στο μικροσκόπιο των ειδικών σε όλη την Ευρώπη καταγράφονται περίπου 7 με 14 ημέρες μετά τον εμβολιασμό.

Μάλιστα, η κυρία Θεοδωρίδου επισήμανε και τα συμπτώματα που πρέπει να ανησυχήσουν, όπως θωρακικό ή κοιλιακό άλγος, πονοκέφαλος.

Πηγή: Alert! Σοκ 64χρονη πέθανε μετά τον εμβολιασμό της στο Ίλιον